راحتی کامل برای شما و خانه هوشمندتان

با خانه هوشمند شما می توانید از راه دور و یا به صورت خودکار روشنایی، گرمایش، تهویه مطبوع، سایه بان، لوازم خانگی، پرده، آبیاری و سایر تجهیزات خانه را کنترل کنید. سیستم خانه هوشمند، خانه شما را به صورت خودکار مدیریت می کند تا علاوه بر افزایش راحتی در خانه، مصرف انرژی به شدت کاهش یابد.

همه چیز به هم متصل اند: به کمک تجهیزات خانه هوشمند می توانید تمامی تجهیزات خانه مانند دوربین های نظارتی، آیفون، روشنایی ها و سیستم های سرمایش/گرمایش را به یکدیگر متصل کنید و در یک سیستم یکپارچه آن ها را کنترل کنید.

تسلط کامل بر اجزا: شما هر کجا که باشید با یک محیط گرافیکی زیبا و آسان در تلفن همراهتان و یا روی کنترل مرکزی خانه هوشمند به کلیه تجهیزات خانه دسترسی خواهید داشت و می توانید آن ها را کنترل کنید.

برنامه نویسی آسان: برنامه ریزی در خانه هوشمند به آسانی و بدون نیاز به دانش علمی برنامه نویسی صورت میگیرد و شما می توانید به راحتی سناریوهای خود را در خانه هوشمند پیاده سازی نمایید.

سناریوهای قدرتمند: زمانی که در خانه هستید می توانید با زدن تنها یک کلید، چندین قسمت یک خانه را کنترل نمایید. به طور مثال در زمان ورود به نزدیک خانه، سیستم گرمایش/سرمایش به صورت خودکار خانه را برای شما آماده می کند و پس از باز شدن درب پارکینگ خانه، چراغ های محل پارک به صورت خودکار روشن می شود و آسانسور به طبقه پارکینگ می آید. در زمان خروج از خانه همه لامپ ها را با زدن یک دکمه خاموش می شوند.

برنامه ریزی و زمانبندی: در خانه هوشمند زیپاتو می توانید به راحتی برای انجام امور زمانبندی کرده و زیپاتو آن ها را وقت معین شده اجرا می کند. روز های فرد، گل های داخلی آب داده می شوند و زمانی که به سفر رفته اید، روشن شدن روشنایی ها و تلویزیون حضور شما را در خانه شبیه سازی می کند. در زمستان پرده ها زودتر از تابستان کنار می روند و با عوض شدن شرایط آب و هوایی می توانید تجهیزات خاص خودش را به صورت هوشمند کنترل نمایید.

کنترل هوشمند روشنایی: ساده ترین راه برای بهینه سازی انرژی و ایجاد محیطی دلنشین به کارگیری سیستم هوشمند است. تجهیزات روشنایی را به راحتی تمام کنترل کنید. سنسورهای حرکتی در صورت عدم حضور شما در یک اتاق پس از مدت معین، روشنایی های آن اتاق را خاموش می کند. با سناریو پارتی موزیک پخش کنید و خانه خود را محیط جشن و شادی هماهنگ با موزیک نمایید. شدت نورها را به ۸۰ درصد نور واقعی کاهش دهید. چشمان شما کاهش آن را متوجه نخواهد بود اما انرژی شما بسیار کاهش یافته است.

شرایط آب و هوایی: با توجه به شرایط آب و هوایی سیستم خانه هوشمند زیپاتو این امکان را به شما می دهد که سیستم گرمایش/سرمایش هر اتاق را با توجه به شرایط خودش مدیریت کنید. خانه شما در فصل زمستان و برف هیچ گاه سرد نخواهد بود و گرمای تابستان با خنکی خانه هوشمند دلنشین تر خواهد بود.

کافیست لب تَر کنید

دستیاران صوتی در کنار خانه شما هستند. با خانه خود حرف بزنید. به راحتی بگویید دما را تنظیم کن، لامپ ها را خاموش کن و یا چای ساز را روشن کن. خانه شما حرف هایتان را می فهمد و آن ها را اجرا می کند. این کار توسط دستیار صوتی تلفن همراهتان نیز قابل دسترس است.