سیستم کنترل انرژی هوشمند

سیستم هوشمند به شما اجازه می دهد تا دقیقا ببینید که انرژی مصرفی شما چه مقدار است و جلوی هدر رفت انرژی را بگیرید. تکنولوژی کنترل هوشمند زیپاتو شما را قادر می سازد هنگام استفاده از لوازم الکترونیکی به صورت هوشمند مانیتورینگ انجام داده و مصرف انرژی بدون اینکه شما وقت زیادی را از دست بدهید صرفه جویی می‌کند.

کنترل سیستم سرمایش/گرمایش

سیستم سرمایش و گرمایش خود را می توانید برخط کنترل کنید و یا با استفاده از ترموستات های هوشمند انرژی آن ها را تحت کنترل خانه هوشمند در آورید.

مدیریت تجهیزات

تجهیزات خود را برخط رصد کنید،هشدارهایی را دریافت کنید، عملکرد و مصرف آن ها را ببینید. شاید فراموش کرده اید روشنایی ها را خاموش کنید.

کاهش هزینه‌ها

با خانه هوشمند زیپاتو می توانید تجهیزات پرمصرف را شناسایی کرده، آن ها را کنترل کرده و هزینه های مصرفی را کاهش دهید.

نظارت هوشمند بر انرژی

خانه هوشمند به شما اجازه می دهد تا میزان مصرف دقیق هر دستگاه را بررسی کنید. این باعث تعجب شما خواهد بود که می توانید میزان مصرف دقیق تجهیزات را هنگام استفاده از آنها در دست داشته باشید و با درک چگونگی افزایش راندمان و مقایسه بین مصرف تجهیزات در وقت، انرژی و هزینه صرفه جویی کنید. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان انرژی، مصرف انرژی خود را با خانه های هوشمند تا ۲۰٪ کاهش می دهند. این کار توسط زیپاتو برای شما انجام می گیرد.

مدیریت از راه دور و آنالیز داده‌ها

با کنترل دقیق خانه خود می توانید تجهیزات اضافی را از طریق تلفن همراه و یا کامپیوتر مشاهده کنید و از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایید.

تجزیه و تحلیل و مقایسه

سیستم هوشمند شما را با گزارش های پیشرفته تاریخی و آمار مصرف انرژی به شما ارائه می دهد تا بتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید و آن را با میانگین های منطقه خود مقایسه کنید.

اعلانات در زمان واقعی و سریع

در خانه هوشمند به سرعت متوجه خواهد شد که مصرف متوسط شما برای دوره های زمانی به چه میزان است و زمانی که به اوج مصرف برسید به شما خواهد گفت چه دستگاهی باعث رسیدن به اوج مصرف می باشد.

پیش بینی هزینه

همچنین سیستم هوشمند میزان مصرف برق شما هر روز و هر ماه را به شما گزارش می دهد و می تواند برای ماه پیش بینی کند. مگر اینکه چیزی را عوض کنید.

ترموستات هوشمند

زیپاتو شما را در کاهش مصرف انرژی بدون کاهش آسایش کمک می کند. با خانه هوشمند زیپاتو نیازی به نصب ترموستات های دیواری نیست و شما با تنظیم دما به صورت نامرئی دما اتاق ها را تنظیم خواهید کرد.

چند اتاقی

زیپاتو این امکان را به کاربران می دهد که برای هر اتاق به راحتی تمام دمای مختلفی را تعریف نمایید. رادیاتورها را در اتاق کودک روشن کنید و رادیاتورهای اتاق نشیمن را خاموش کنید.

کنترل از راه دور

شاید خیلی اوقات به خانه رسیده اید و به دلیل گرمای زیاد، سیستم سرمایش خود را روی سردترین درجه گذاشته اید تا به سرعت خنک شوید. با خانه هوشمند زیپاتو نزدیک خانه سیستم سرمایش خود را روشن کنید تا به محض رسیدن دمای اتاق به ایده آل برسد.

زمانبندی

برای خانه خود حالت های مختلف مانند خنک، گرم و حالت خواب تعریف کنید و با یک کلید آن را فعال کنید.

ترموستات های هوشمند MCO Home

ترموستات های هوشمند MCO Home با ظاهری بسیار زیبا و دلنشین، جایگزین فوق العاده ای برای ترموستات های سنتی در خانه ها خواهد بود. این ترموستات ها به راحتی نصب می شوند و کنترل آن ها توسط تلفن همراه و رایانه نیز امکان پذیر است. این ترموستات ها با استفاده از پروتکل ZWave به صورت بیسیم به خانه هوشمند زیپاتو اضافه می شوند.