انواع سیستم هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند

نرم افزار خانه هوشمند جهت برقراری امنیت به صورت هوشمند

سیستم امنیتی در خانه هوشمند نسل جدیدی از سیستم‌های امنیتی است که قابل کنترل و دسترسی از هرجای دنیا می‌باشد. در صورتی که به اینترنت متصل باشید به وسیله لب تاب، تبلت و یا تلفن همراه قادر به کنترل کلیه اجزای سیستم امنیتی هوشمند خود خواهید بود. سیستم امنیتی شما دیگر به جای اتصال به تلفن سنتی به اینترنت و داده‌های همراه است و به راحتی قابل قطع شدن نمی‌باشند. داده‌های بین شما و خانه رمزنگاری می‌شوند و بجز شما توسط هیچ کس قابل دستکاری نمی‌باشد. از دیگر مزایای سیستم امنیتی هوشمند ایتست که در خانه هوشمند همه تجهیزات و سنسورهای سیستم امنیتی به یک دستگاه متصل هستند و در صورت بروز یک رویداد می‌توانند به صورت هوشمندانه عمل کرده و یا شما را از وقوع رخداد مطلع سازد. در مواقع مانند سیل، زلزه، نشت گاز، نشت آب و رخدادهای ناخوشایند خانه هوشمند شما را از خانه خود آگاه می‌سازد و می‌تواند به صورت هوشمندانه نیز عمل کند. با خانه هوشمند شما همیشه در خانه خود هستید.

کنترل امنیت خانه هوشمند

تجهیزات خانه هوشمند با بهره گیری از سرورهای قدرتمند آمازون و وجود سرورها در ایران می تواند در ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما باشد و رخدادهای امنیتی را به گوش شما برساند. در خانه هوشمند زمانی که شما در خانه حضور ندارید، خانه شما رفتارهای قبلی شما را تقلید می‌کند. چراغ‌ها در ساعات معینی روشن می‌شوند، پرده‌ها کنار می‌روند و تلویزیون روی کانال مورد علاقه شما شروع به کار می‌کند. در خانه هوشمند شما می توانید متوجه حضور افراد در پشت درب خود باشید، از راه دور با آن‌ها صحبت کنید و حتی درب خانه را از راه دور باز کنید. با خانه هوشمند دیگر کسی پشت درب نمی‌ماند. دوربین های نظارتی را از راه دور ببینید و متوجه می‌شوید که سنسورها به چه علت به صدا در آمده اند. فیلم های ضبط شده دوربین‌ها را می‌توانید در سفر بازنگری کنید و متوجه شوید در خانه یا محل کسب و کار شما چه خبر است. در ادامه درباره اجزای سیستم امنیتی هوشمند صحبت خواهیم کرد.

سنسور حرکتی هوشمند سقفی یا همان موشن سنسور

  • کنترل هوشمند منوکسید کربن: سیستم خانه هوشمند می‌تواند شما را از گازهای بی‌رنگ و بو محافظت کند.
  • نظارت هوشمند بر دود: سنسورهای آتش و حرارت به صورت ۲۴ ساعته در سیستم امنیتی خانه هوشمند شما را از وجود حرارت و آتش مطلع می‌نمایند و می‌تواند به صورت خودکار آتشنشانی را مطلع سازد.
  • جلوگیری از سرقت: سنسورهای آشکارساز حضور، حضور افراد متفرقه را به شما اطلاع داده و خانه هوشمند به صورت خودکار پلیس را خبر می‌کند.
  • سنسور هوشمند شکست شیشه: درصورتی که شیشه پنجره شما شکسته شود، شما سریعا مطلع خواهید شد.
  • سنسورهای نشت آب هوشمند: سنسورهای نشت آب در صورت عدم حضور شما در خانه می‌تواند شیر اصلی آب را طبق برنامه ببندد و شما را از وجود آب با خبر می‌کند.

سفارشی کردن سیستم امنیتی

با سیستم خانه هوشمند ، امنیت خانه شما با توجه به رویکردهای متفاوت قابل برنامه‌ریزی می شود و شما می‌توانید سیستم امنیتی مخصوص خود را با قیمت بسیار پایین داشته باشید. شما مطمئن‌ترین سیستم امنیتی را برای خانه خود انتخاب می‌کنید.